Titta!

Häromdagen läste jag hos min vän Marijke om nystpinnar och bestämde mig då för att leta efter en på Tradera eller Etsy. Det gick sådär.

Q gillar att tälja, och idag nämnde jag för honom att en nystpinne vore roligt att ha. Han försvann upp till trädäcket där han brukar sitta när han täljer. Jag stökade i huset och gick ner och badade.

När vi sågs vid middagen fick jag de här.

Imorgon ska jag nysta garn!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Titta!

  1. annannan skriver:

    Men vad han kan!!

    (Jag tycker innanrullen till folie fungerar så himla bra så jag vill inte ha nåt annat…)

  2. Marijke skriver:

    Oh, wow! Very clever – the best nystpinner ever!

  3. Eva skriver:

    Så omtänksamt av honom och så fina de blev.

Lämna en kommentar